نویسنده نمی‌شوی به این چرندیات نویسی!

2010/11/21 § بیان دیدگاه

وبلاگ سراب ساز سودا ستیز یکی از کشف‌های گودری من محسوب می‌شه ، عالی می‌نویسه. یه قسمتی توی بلاگ‌ش هست به اسم دسته سازی ، من عاشق این دسته بندی‌ها‌ش هستم. از وقتی می‌خونمش به طور خودکار مسائل روزمره زندگی‌م رو توی ذهن‌م دسته بندی می‌کنم… مثلا همین امروز داشتم با خودم فکر می‌کردم که نویسنده‌ها خصوصا از نوع بلاگرهاش یک خورجین دسته‌ان: اونایی که خوب می‌نویسن ، اونایی که خوب نمی‌نویسن ، اونایی که فکر می‌کنن نویسنده خوبی هستن ، اونایی که برای دل دیگران می‌نویسن و به تائید دیگران وابسته می‌شن ، اونایی که صرفا برای دل‌خودشون می‌نویسن و قضاوت دیگران رو به مقوله‌های مختلف حواله می‌کنن ، اونایی که توهم آگاهی زدن ، اون‌هایی که کافیه فقط دست به کی‌برد یا قلم بزنن تا شاهکار خلق کنن و نویسندگی توی خون‌شونه ، اونایی که کیون گشادن و نوشته‌ی دیگران رو به زحمت می‌خونن ، اونایی که آرزو دارن نویسنده خوبی باشن ، اونایی که فقط چُس‌ ناله‌هاشونو می‌نویسن ، اونایی که تلاش میکنن یه نویسنده خوب باشن و اونایی که فکر میکنن نویسندگی فقط شروع‌ش سخته ، اونایی که مینیمال نی‌نی‌مال ننه‌مال کوفت و زهر مارمال می‌نویسن ، اونایی که ذهن‌ خلاق دارن ، اونایی که مثه میمون فقط تقلید می‌کنن ، اونایی که اونایی‌ که اونایی که اونایی که … من خودم رو توی کدوم دسته بذارم؟ نمیدونم یا خودم رو به خریت زدم !؟

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن نویسنده نمی‌شوی به این چرندیات نویسی! در لیدی اِل هستید.

فرا

