هیشکی ‌منو‌ دوز‌ نداره!

2010/11/26 § 4 دیدگاه

دوستای گودری میگن : دلتنگی ینی اینکه هر دو دقیقه دگمه آن‌لاک گوشی‌ت رو بزنی تا ببینی کسی به یادت بوده یا نه…
حتی دلتنگ‌ی و تنهایی تا اون حد که سیم کارت جدید می‌خرن و به خودشون اس‌ام‌اس میفرستن!
من می‌گم : بی‌کسی ینی اینکه ، من واسه خودم یه کامنت بذارم تو وبلاگ‌م!

پ‌ن: ولی جدی جدی وقتی رفتم دیدم یه دیدگاه دارم قلب‌م یهو هوررری ریختااااا ، مثه اونوقتا که یه اس‌ام‌اس آن‌رید دارم ، راس می‌گن پس گناهیا…

§ 4 پاسخ برای هیشکی ‌منو‌ دوز‌ نداره!

  • زارع می‌گوید:

    لیدی ال در صندلی خود فرو رفت و بی حرکت ماند
    موسیقی بار دیگر شروع شدو نوای کنسرتوی شومان از دور دست به گوش می رسید
    قلبش هنوز هم وحشیانه می تپید و او لبخند زنان و کمابیش پیروزمندانه همان نشست و به رز سرخ مصنوعی که در دست داشت خیره شد
    (لیدی ال -رومن گاری )

  • پ-الف می‌گوید:

    اومدم بگم که میخوانیمت..که لایک هم میگذاریم
    که آنقدرها هم تنها نیستی که آنقدر لایک ِفراوان میگیری..
    که بدی گودر همین است وبس..
    که طرف اگر فالوورت نباشد( مثلن ما)..به لایکی قناعت میکند.
    که کامنت گریز میشود.

    (البته ببخشید اگر به دنبال کامنت از مخاطب خاص بودی و ما اینگونه جواب دادیم)

    • Layla می‌گوید:

      ممنون که میخونید منو : ) و همینطور ممنون واسه کامنت دوست داشتنی‌تون
      دلم اولین کامنت‌م رو می‌خواست. همین.
      این لایک ها رو هم ، اگر پست هارو تو پیج ریدرم شر نکنم، نمیبینید دیگه

      این پروفایل گودرمه، خوشحال میشم فالوتون کنم
      http://www.google.com/profiles/113194537397580463740

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن هیشکی ‌منو‌ دوز‌ نداره! در لیدی اِل هستید.

فرا

