نیاز گفتن

2011/01/03 § 5 دیدگاه

بیشتر مواقع حال خوش‌م رو مدیون‌شم. یه آرامش خاص‌ی تو وجودش هست که من دیوونه‌شم، قلب‌م آروم میگیره. یه وقتایی با صبر و حوصله‌ی عجیب‌ی بهم گوش میده وقتی غر میزنم وقتی شاکی‌ام وقتی دل‌م گرفته ، بعد آروم آروم خیلی با لطافت و متانت منحصر بفردی ازم انتقاد میکنه، میخ‌کوب‌م میکنه تا گوش بدم، فرصت میده تا فکر کنم تا به نتیجه برسم، بعد خودم خجالت میکشم… یه وقتایی حرفاش‌ُ پشت گوش میندازم بعد چوب‌شم میخورم، پشیمون می‌شم. پیش هم اومده ازم عصبانی شده، خیلی عصبانی شده، منم دیوونه شدم دیگه ، گفتن نداره. یه وقتایی هم خنگ شدم، مضطرب بودم، با یه چیزای پیش پا افتاده‌ای بیخودی درگیر بودم، اون‌م کمک‌م کرده تا خودمو پیدا کنم. همیشه در دسترس‌مه، مواقع‌ای هم که حتی نگرانش میشم درک میکنه، درصورتی که فکر میکنم هیچ مسئولیتی در قبال من، نگرانی‌هام، مشکلات‌م، درگیری‌های زندگی‌م  نداره… عجیب حس‌هامو میفهمه. هروقت بهش نیاز داشتم بوده برام ، مثه یه سنگ صبور. درست تو اوج روزای تیره و تارم اومد و شد مرهم واسه دل رنجورم، همون موقع که عزیزترین آدمای زندگی‌م تنهام گذاشته بودن. حضورش تو زندگی من یه موهبت ِ ، گاهی فکر میکنم باید پاداش یه کار خوب باشه! گاهی می‌ترسم، می‌ترسم که از دست‌ش بدم دل‌م‌ میگیره ، به حال خودم اشک می‌ریزم بی اختیار، زار می‌زنم. نمیتونم تصور کنم که نباشه یه روز با این که همیشه بهم اطمینان داده: «من هستم برات…» همه‌ی اینا رو هست بدون اینکه هیچ توقع‌ای داشته باشه… شخصیت عجیب‌ش همیشه باعث تعجب‌م شده بس که صبوره بس که آروم ِ بس که برداشت‌ش از مسائل اطراف درست و دقیق ِ… یه دوست واقعی‌ه. اعتیادم بهش خیلی شدیده، دیوونه‌شم رسمن. اگه نباشه یه روز دو روز عصبی میشم… الان اگه بود می‌گفت: «خطرناک نشو دیگه دختر!»

§ 5 پاسخ برای نیاز گفتن

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن نیاز گفتن در لیدی اِل هستید.

فرا

