اصول یک اصل ِ اصولی ِ اصلی

2011/01/29 § ۱ دیدگاه

تا اینی که هستی رو خراب نکنی ، نمی‌تونی چیز بهتری جاش بسازی … هیچی …

§ 1 پاسخ برای اصول یک اصل ِ اصولی ِ اصلی

  • magpie می‌گوید:

    منو یاد اون جمله از نیچه میندازه که «آنانی را دوست میدارم که ویران میکنند، تا دوباره بر آن ویرانه ها بنائی نو و بهتر بسازند»
    فارغ از علاقه زیادی که به نیچه دارم، باید بگم که احمقانه اس ..
    چیزی که باهاش مخالفم، نه یه شروع دوباره، که بحث خراب کردن برای ساختن دوباره اس … این نوع نگاه انقلابی/ساختاری که به نظر من درد اصلی جامعه ماست و نمودش رو میشه همه جا دید … از سیاستمون که همه انقلاب رو چاره میدونن تا زندگی شخصی که فکر میکنیم باید خراب کنیم تا دوباره بسازیم …به نظر من هر ایرانی، کم یا زیاد با این «بیماری» درگیره … از جمله خود من … کلا، با «Evolution» بیگانه ایم … title به نظر من گویای همه چیزه …
    سالهاست که با این مفهوم درگیرم !

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن اصول یک اصل ِ اصولی ِ اصلی در لیدی اِل هستید.

فرا

