Without you

2011/12/22 § 2 دیدگاه

تو
نباش
حالا که نمی‌شود
من اما
نمیمیرم از تنهایی
نه
ندیده‌ام آدم‌ها بعد از مردن
باز هم بمیرند…

§ 2 پاسخ برای Without you

  • گربه چشیر می‌گوید:

    لیدی ال.

    گربه لازم شدی.
    گربه ها با مرده ها مهربون ترن.
    و اینو به خاطر این نمیگم که تبلیغ گربه بکنم برات یا حتی جلب توجه کنم.

    گربه لازم شدی لیدی ال.

    یکی رو میشناختم که دقیقا وقتی به همین روش مرد رفت یه سگ اورد. سگه باهاش خوب بود. کلی کمکش کرد. بهتر شد.
    یکی دیگه رو میشناختم که وقتی حالش زیادی خوب بود یه گربه اورد. گربه هه زارت زارت میزد تو حالش. پرتش کرد بیرون. سگ اورد. سگه باهاش خوب بود. حالش بهتر شد.

    لیدی ال، تنها نیستی.

    • Lady L می‌گوید:

      هیچ وقت نتونستم با گربه ها ارتباط برقرار کنم …
      ولی سگ هارو دوست دارم.خیلی زیاد. ولی متاسفانه امکان نگه داری ازشون رو ندارم!
      اصلن همیشه فکر کردم که یکی از کمبودهای زندگیم همینه ، حضور شیرین یه سگ پشمالو و دوس داشتنی دور و برم…

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن Without you در لیدی اِل هستید.

فرا

