وــــهم

2012/01/28 § بیان دیدگاه

فکر میکنم افسردگی بعد از زایمان گرفته ام. همه‌ی انرژی زندگی‌ام را زایمان کرده‌ام گویا! همه‌ی شور جوانی‌ام، خنده‌ها، آرزوهایم را…! گاهی شاکی می‌شوم، رویا می‌بافم! کاش لااقل این همه درد زایمان، یک بچه‌ای چیزی در کار بود تنهایی‌ام را پر می‌کرد، که وقت پیری عصای دست‌م شود…
خوب که فکر میکنم میبینم، نه که خودم خیلی عصای دست پدر مادرم شدم و تنهایی‌شان را پر کرده‌ام! نه که خیلی اسباب آرامش‌خاطر و شادی خانه و خانواده شدم و از یک جایی به بعد به کل کات نکردم همه چیز را…! از آن لحاظ!
 خیلی خوب‌تر که فکر میکنم میبنم اصلن فکر نکنم چطور است؟ نه خودم را بزنم به بی‌خیالی و بی‌عاری، نه خودخوری کنم چطور است؟ افسردگی افسرگی است دیگر! اصلن اینی که من گرفته ‌ام از نوع زایمان است؟ بنشینم فکر کنم باز هم؟ نه خب چای می‌نوشم ، موزیک گوش می‌کنم، دود سیگار فوت میکنم مستقیم توی صورت این زندگی لعنتی!
انی‌وی می‌گویند خدا بزرگ است، یک طوری می‌شود دیگر…!

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن وــــهم در لیدی اِل هستید.

فرا

