ببوسم دل‌ت را…

2012/03/13 § 6 دیدگاه

اگر عصبانیت کوبیدن یک میخ بر روی دیوار باشد و پشیمانی بعدش هم کندن آن میخ از روی دیوار ،
سوراخ‌ی که به جا می‌ماند، زخمی‌ست کاری و ماندنی بر دیوار دل کسی که با عصبانیت‌مان آزارش داده ایم…
روزی چند بار میخ میکوبیم ، می‌کَنیم و روی بر‌میگردانیم و سوراخ‌ی که بجا گذاشته‌ایم را نادیده میگیریم؟

§ 6 پاسخ برای ببوسم دل‌ت را…

  • fanoos می‌گوید:

    خدا نکنه به چند بار در روز برسه .ماهی یه دونه هم زیاده

  • monaliza می‌گوید:

    پیشتر ها خانمی را می شناختم که تووی بلگ اسکای با این نام مینوشت.عجیب زیبا مینوشت مانند تو.رومن گری کتابی دارد با نام خداحافظ گری کوپر،این کتاب کتاب ه مقدس من است.نام واقعی ام با ال شروع می شود.این چیز ها را گفتم که بگویم دوست دارم بیشتر اینجا بیایم خانم ه ال ه عزیز.

    • Lady L می‌گوید:

      ممنون‌م. سالها پیش با رومن گاری یک فصل دوست داشتنی از زندگی رو گذروندم..کتاب لیدی ال، خیلی زیاد به داستان و حالُ هوای خودم و زندگی‌م نزدیک هست.. و اینکه اسم واقعی خودم هم با ال شروع میشه. لیلا.
      باعث افتخار منه که اینجارو دوست دارید، میخونید و نظرتون رو میگذارید :)

  • پریا می‌گوید:

    من تیتر این پست رو الان دیدم!
    و فوش میدم که چرا اونموقع ندیدم؟!
    که این تیتر رو دوست دارم چقد

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن ببوسم دل‌ت را… در لیدی اِل هستید.

فرا