ماه کامل است و من بیمارم

2012/04/10 § 6 دیدگاه

گاهی دو راهی‌های زندگی، بیشتر از هر چیز دیگری تنهایی را به رخ آدم می‌کشند!
آنجا که سردرگم ایستاده ای و هیچ کس دیگری نیست، تا از برزخ شک و تردید رهایت کند…
کسی از جنس اطمینان که کلام‌ش در عین آرامش، حجت باشد.

§ 6 پاسخ برای ماه کامل است و من بیمارم

  • پریا می‌گوید:

    هیچکس بیدار نیست و من ناگهان بیدارم!
    ماه کامل است ومن بیمارم!
    ..

    همین الان.. همین لحظه..
    که فقط خودم می دونم و خودت
    شبِ من و تو

    • Lady L می‌گوید:

      بیدارم در وجود، در سکوتِ بی فریاد
      در جاده های بی انتها، بی مقصد و بی مقصود..
      ولی تو تمام نخواهی شد!
      من، سر هر دوراهی به انتظارت می‌نشینم…

  • پریا می‌گوید:

    کثثثثثثثثافت
    چی بت بگم دیگه؟
    اینو فقط خودم میفم و خودت
    و جواب تو که مشت موکمی بود تو حلق من!
    فاک یو
    فاک یو لیلا
    امشب و این کلمه هامون جزیی از من شدن..
    اینو باس یادداشت کنم.. تو رو باس در ادامه اش یادداشت کنم
    لعنتی

  • پریا می‌گوید:

    منم که بغلی ..

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن ماه کامل است و من بیمارم در لیدی اِل هستید.

فرا