فردا دیر است.

2012/05/04 § 3 دیدگاه

به دستانم نگاه می‌کنم، امتداد استخوان‌های برجسته و رگ‌های آبی مشخص، پرت‌م میکند به دوران کودکی‌ام. دبستانی که بودم، از استخوان‌بندی درشت‌ و قد بلندم خجالت می‌کشیدم. از اینکه مجبور بودم کنار‌دست بچه شَرها ته کلاس بنشینم. اعتراف میکنم که خودم دختر شری بودم ولی احساس میکردم آن تخت اولی‌ها تمرکز بیشتری دارند، یا حتی حق مرا خورده‌اند. یادم می‌آید به دستان و اندام ظریف و کوچک هم‌کلاسی‌هایم غبطه می‌خوردم. غیر عادی نبودم، اما حساس شده بودم و از آنجایی که دختر توداری بودم این حساسیت را به درون‌م میریختم… چه میدانستم بزرگ میشوم، انگشتان کشیده‌ی دستانم مورد تحسین مرد عاشق‌ی قرار میگیرد، و من آنها را از نگاه خیره‌اش میدزدم… چه میدانستم روزی از زاویه انگشتان‌م از خلق و رقص بی‌نظیر دود لذت می‌برم… چه میدانستم قد بلند و اندام باریک‌ و مناسب‌م حسادت زنان و دختران اطراف‌م را برمی‌انگیزد! چه میدانستم اندام درشت‌‌ کودکی‌ام به شکل ظرافت خاص زنانه‌‌ در آغوش مردی، روی موج عاشقانه‌ها آرام می‌گیرد. چه میدانستم پیچیدن دستان‌ش در اعماق گودی کمرم چه حس غریب‌ی دارد… که آغوش می‌رود و تصورش را برای همیشه به جا می‌گذارد! اما همه‌ی اینها مایه‌ی مباهات‌م نیست. از یک جایی به بعد دیگر فرقی نمیکند، چه پیش آمده، چه پیش می‌آید! به دستان‌م نگاه میکنم، غصه‌‌ی دوران کودکی‌ام می‌پیچد به دور افکار جوانی‌ام… فکر میکنم کدام یک از حسرت‌ها و دردهای امروزم باعث افتخار آینده و زندگی میانسالی‌ام میشود… به دستان‌م نگاه میکنم، نفس‌ عمیق می‌کشم و چشمان‌م را می‌بندم!

§ 3 پاسخ برای فردا دیر است.

  • monaliza می‌گوید:

    همیشه دلم به حال ه دستانم سوخته.همممیشه.زمستان ها از سرما دانههای قرمز کوچک میپاشد تووی سفیدیشان.تابستانها از گرما سرخ میشوند.همیشه نگاهشان می کنم و رگ هاشان را لمس می کنم و دلم به حالشان می سوزد.پیشترها زیاد بوسه می خوردند .حالا فاصله ها کلافه اشان کرده.

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن فردا دیر است. در لیدی اِل هستید.

فرا