ب‌رای تو که عزیزترینی

2012/05/28 § 3 دیدگاه

با یک حماقت شوت می‌شوم به حال هوای همان چند سال پیش، خراب و خسته، مضطرب، بی‌تاب و عصبی… حال خراب‌م را این تکمیل می‌کند… پودر می‌شوم به معنای کامل…
نباشی این می‌شود، دست‌م را ول کنی گم می‌شوم… متاسف‌م که هرچه رشته می‌کنی من هر چند وقت در میان پنبه می‌کنم… خجالت می‌کشم از تو برای بی‌لیاقتی‌هایم، برای چیزاهایی که نیستم… برای نقص‌هایی که دارم، برای خلاء آشکار درون‌م… تو از منجلاب بیرون‌م بکش من آن وسط‌ها گندی می‌زنم که تا مدت‌ها از عذاب وجدان احساس خفه‌گی کنم… خجالت می‌کشم از مهربانی کردن‌هایت، از آرامش وجودت که هیچ وقت از من دریغ نکردی…

پ‌ن: یک سال و چهار ماه و یازده روز است که این نوشته به تنهایی در زندان پیش‌نویس وبلاگ‌م در بند نگاه‌های مردد هر روز من است. آزادش میکنم تا رهایی را نفس بکشد که حس‌ش بی‌ارتباط با دنیای تیره و تار این‌روزهایم نیست! آن وقت‌ها، آن لینک هم مربوط می‌شد به همین ترک در وبلاگ سینگل‌تراپی مسدود شده‌ی نازنین‌مان!

§ 3 پاسخ برای ب‌رای تو که عزیزترینی

پاسخی بگذارید

این چیست؟

شما در حال خواندن ب‌رای تو که عزیزترینی در لیدی اِل هستید.

فرا

